Szanowni Państwo z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiczną COVID-19 w Polsce, wywołaną koronawirusem, zmuszeni jesteśmy poinformować Państwa, że niektóre zgłoszenia serwisowe nie bedą mogły być realizowane w trybie przyjętych naszych standardów, to jest w trybie niezwłocznej reakcji ze soterny naszego działu serwisu.
Dołóżmy wszelkich starań, aby zgłoszenia serwisowe realizowane były sprawnie, zachowując przy tym wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej w przypadkach serwisów onsite - serwisach wyjazdowych.
Prosimy jednocześnie o zrozumienie sytuacji w wyniku których czynności serwisowe lub sama naprawa jest / będzie odroczona w czasie, a z uwagi na mocno zaburzony łańcuch dostaw części zamiennych z krajów państwa środka, czynności te lub sama naprawa sprzętu będzie możliwa do wykonania w terminie nawet do 90 dni roboczych.
Zobowiązujemy się zapewnić ze strony naszych pracowników, aby kontakt z nami był płynny i niezaburzony, dlatego też zachęcamy do korzystania z komunikacji elektronicznej, tak aby Nasz współpraca w tak trudnym dla Nas wszystkich czasie przebiegała bezpiecznie i abyśmy mogli realizować swoją działalność operacyjną bez większych strat zarówno dla Nas samych jak i dla Państwa przede wszystkim.
Z wyrazami Szacunku
Zarząd Spółki SQTR Sp.z o.o.