parallax background

Najczęściej zadawane pytania

Czy EasyProtect® to ubezpieczenie?
NIE, przedłużona Ochrona Serwisowa EasyProtect® to nie ubezpieczenie, a ochrona serwisowa realizowana na warunkach tożsamych z podstawową gwarancją Twojego sprzętu.
Czy kupując sprzęt na firmę, mogę dodatkowo nabyć produkt przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect®?
Oczywiście, że TAK, przedłużona Ochrona Serwisowa EasyProtect® nie posiada w tym zakresie żadnych ograniczeń, a ponadto Ochrona Serwisowa EasyProtect® objęta jest 23% stawką podatku VAT.
Czy na sprzęt zakupiony w dowolnie wybranym sklepie istniej możliwość przedłużenia Ochrony Serwisowej EasyProtect®?
TAK, jeśli wybrany przez Państwa sklep jest Naszym autoryzowanym Partnerem, wówczas Ochronę Serwisową EasyProtect®, mogą Państwo nabyć bezpośrednio w sklepie. Jeśli natomiast sklep nie posiada Naszej autoryzacji, Ochronę Serwisową EasyProtect® mogą nabyć Państwo za pośrednictwem naszego serwisu klikając: Kup teraz EasyProetect®
Czy na każdy rodzaj sprzętu istnieje możliwość przedłużenia Ochrony Serwisowej EasyProtect®?
Przedłużoną Ochroną Serwisową EasyProtect® może zostać objęty każdy sprzęt komputerowy, sprzęt RTV-AGD jeśli posiada co najmniej jeden rok gwarancji podstawowej oraz został przez Państwa nabyty nie dalej niż 90 dni wstecz.
Ile posiadam czasu aby nabyć przedłużoną Ochronę Serwisową EasyProtect®?
Każdy kto nabył sprzęt nie dalej niż 90 dni wstecz, może objąć ochroną serwisową swój sprzęt, kupując EasyProtect® za pośrednictwem serwisu klikając Kup teraz EasyProtect® lub u jednego z naszych autoryzowanych Partnerów.
Czy kupując Ochronę Serwisową EasyProtect® na kilka urządzeń mogę liczyć na rabat?
Każdy kto nabywa przedłużoną ochronę na więcej niż dwa urządzenia lub jest Naszym klientem, może ubiegać się o jednorazowy rabat, zgłaszając uprzednio zakup EasyProtect® pod adresem: info@easyprotect.pl
W jaki sposób można zgłosić awarię sprzętu?
Awarię sprzętu można zgłosić za pośrednictwem intuicyjnego formularza zgłoś awarię lub poprzez infolinię.
W przypadku wystąpienia awarii, jak długo trwa realizacja/naprawa sprzętu?
Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu ze strony Biura Obsługi Klienta to jedynie 24 godziny (tylko dni pracujące) samą naprawę sprzętu natomiast staramy wykonać się do 14 dni roboczych (w zależności od dostępności komponentów). Czas ten może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych do Gwaranta.
Czy ochrona serwisowa EasyProtect® działa na zasadzie door to door?
W przypadku sprzętów pozwalających na swobodną ich wysyłkę, zgłaszany sprzęt zostaje odebrany w ustalonym terminie przez kuriera, natomiast w przypadku sprzętów wielkogabarytowych naprawy wykonywane są w trybie on site (u klienta).