obowiązujący od dnia 26.11.2024 roku.
Drogi Kliencie!
Regulamin sklepu, który dla Ciebie przygotowaliśmy określa zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej pod adresem https://easyprotect.pl.
W Regulaminie sklepu zostały określone jej funkcjonalności, a także rodzaje produktów oferowanych za jej pośrednictwem, warunki i zasady składania zamówień, sposób zawierania i rozwiązywania umów, zasady i terminy płatności oraz warunki dostawy, a także warunki postępowania reklamacyjnego.
Jeśli masz pytania dotyczące zasad obowiązujących na naszej stronie internetowej, możesz skontaktować się nami pod adresem e-mail: info@easyprotect.pl.
§ 1 INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem Sklepu dostępnego pod adresem https://easyprotect.pl jest Sprzedawca tj. SQTR sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Piękna 24-26A, 00- 549 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000441721, NIP: 7010358988, REGON: 146392372, kapitał zakładowy w wysokości 500.000,00 zł., tel.: 881 009 019, e-mail: info@easyprotect.pl.
- Dni oraz godziny w jakich można kontaktować się ze Sprzedawcą są każdorazowo wskazane na stronie internetowej w zakładce Kontakt.
- Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Kupującemu Regulamin przed zawarciem Umowy, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Kupujący.
- Obowiązkiem Kupującego jest zapoznanie się z Regulaminem przed zawarciem Umowy. Jeśli Kupujący nie akceptuje jego postanowień, nie powinien składać Zamówienia w Sklepie. Zawarcie Umowy ze Sprzedawcą oznacza zapoznanie się Kupującego z Regulaminem, a także akceptację jego postanowień.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT) w polskich złotych.
- Informacje zamieszczone na stronie Sklepu oraz w Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy.
- Kupujący zobowiązany jest w szczególności do:
- podawania wyłącznie prawdziwych oraz aktualnych danych w związku z zawarciem Umowy ze Sprzedawcą,
- korzystania z usług i funkcjonalności Sklepu w szczególności w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodny z przepisami obowiązującego prawa, Regulaminu sklepu, a także zwyczajami i zasadami współżycia społecznego,
- niedostarczania i nieprzekazywania w ramach działania Sklepu treści o charakterze zabronionym lub bezprawnym przez przepisy obowiązującego prawa,
- terminowej zapłaty Ceny lub innych ustalonych ze Sprzedawcą kosztów w pełnej wysokości.
- Produkty umieszczone w Sklepie mogą być sprzedawane w ramach przedsprzedaży lub promocji. Szczegółowy opis promocji znajduje się przy Produkcie w Sklepie. Cena wskazywana przy Cenie promocyjnej jest najniższą ceną z okresu 30 dni przed obniżką. Produkty objęte promocją, oznaczone są jako „promocja”.
§ 2 SŁOWNICZEK POJĘĆ
Definicje podane w Regulaminie sklepu mają na celu łatwiejsze posługiwanie się nim. Mogą być pisane z wielkiej lub małej litery, co nie zmienia nadanego im znaczenia.
Cena – wynagrodzenie Sprzedawcy wskazane w polskich złotych z tytułu wykonania Umowy przez Sprzedawcę.
Cena początkowa – pierwsza cena Produktu, po jego dodaniu do Sklepu.
Cena promocyjna – cena Produktu w Sklepie po obniżce, w związku z ogłoszeniem przez Sprzedawcę, promocji.
Certyfikat – dokument potwierdzający objęcie zakupionego sprzętu Przedłużoną Ochroną Serwisową EasyProtect®. Certyfikat jest wydrukiem komputerowym zawierającym indywidualny numer nadany wydawany wyłącznie przez Sprzedawcę.
Dane płatności – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i korzystająca z Usług dostępnych w Sklepie. Kupującym może być Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
OWOS – Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej sprzętu IT/Telco/Electro dostępne na stronie internetowej.
Partner – osoba fizyczna, która na podstawie umowy o współpracy oferuje Produkty Sprzedawcy, działając w jego imieniu. Partner wspiera realizację celów Sprzedawcy, sprzedając jego Produkty, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie o współpracy.
Polityka prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych. Dostępny w zakładce Polityka prywatności.
Produkt – indywidualny dostęp Kupującego do Usługi będącej przedmiotem Umowy. Szczegółowy opis Produktu (szczegółowa specyfikacja) wraz ceną dostępny jest każdorazowo na stronie Sklepu przy prezentowanym Produkcie.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Raty – rozumie się odroczone w terminie poszczególne składowe całej kwoty nabycia Produktu bez żadnych dodatkowych opłat, w tym opłat związanych z naliczaniem odsetek. Raty to forma odroczonego terminu zapłaty rozciągniętego w czasie na maksymalnie 4 (cztery) postępujące po sobie miesiące. Sprzedawca nie udziela pożyczek ani kredytów na poczet zapłaty Ceny, w szczególności zaś nie prowadzi żadnej działalności, o której mowa w ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (t. j. Dz. U. 2022 poz. 246, z późn. zm.).
Regulamin sklepu – niniejszy dokument.
Sklep / Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://easyprotect.pl.
Sprzedawca – SQTR sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Piękna 24-26A, 00-549 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000441721, NIP: 7010358988, REGON: 146392372
System płatności – system/y płatności, z których korzysta Sprzedawca widoczne w Sklepie.
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Sprzedawcy oraz opłacenie złożonego Zamówienia przez Kupującego, w ramach której Sprzedawca zobowiązuje się do zrealizowania Usługi, a Kupujący do zapłaty ceny. Umowa zawarta jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Usługa – usługa polegająca na możliwości nabycia przez Kupującego Przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect® na sprzęt IT/Telco/Electro zgodnie z warunkami opisanymi w OWOS, prezentowana w ramach Sklepu przeznaczona do sprzedaży.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona elektronicznie w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego w szczególności za pośrednictwem Sklepu.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca ze Sklepu, w tym Kupujący.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone w szczególności za pośrednictwem Sklepu polegające na wyborze w ramach Sklepu określonego Produktu do zakupu zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Regulaminie sklepu.
§ 3 OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- W celu dokonania zakupu, korzystania z zakupionego Produktu lub korzystania ze Sklepu nie jest konieczne posiadanie przez Użytkownika sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub szczególnych urządzeń elektronicznych. Wystarczające jest:
- dostęp do urządzenia elektronicznego podłączonego do sieci Internet,
- zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
- w przypadku woli zakupu Produktu – posiadanie rachunku bankowego,
- posiadanie pakietu oprogramowania – na przykład oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego innego odpowiednika.
- Informacja o formie zabezpieczenia Produktu, o ile zostanie ono zastosowanie oraz aktualne wymagania techniczne i technologiczne Produktu każdorazowo są podawane przy opisie Produktu na stronie Sklepu. Kupujący winien się każdorazowo, uprzednio zapoznać z warunkami technicznymi i sprawdzić, czy je spełnia.
- Sprzedawca w celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu danych w związku z korzystaniem przez Użytkownika ze Sklepu podejmuje wszelkie niezbędne środki techniczne oraz organizacyjne odpowiednie do stopnia ewentualnego zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług i oferowanych Produktów.
- Sprzedawca podejmuje wszelkie starania i działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Użytkownik winien poinformować Sprzedawcę o jakichkolwiek nieprawidłowościach związanych z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca nie odpowiada za okresowy brak dostępu do Sklepu wskutek awarii, napraw lub modernizacji, działania siły wyższej, przerw w dostępie do Internetu lub energii elektrycznej.
- Sprzedaż Produktów odbywa się w Sklepie 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do czasowego wyłączenia Sklepu z przyczyn technicznych.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, a także korzystanie ze Sklepu niezgodnie z Regulaminem sklepu.
- Kupujący, który zakupi Produkt w Sklepie lub skorzysta z Usługi cyfrowej akceptując warunki Regulaminu sklepu wyraża jednocześnie zgodę na przesłanie faktury dotyczącej danego Produktu.
- Materiały przedstawiane na stronie internetowej https://easyprotect.pl mają charakter informacyjny i są wynikiem doświadczeń Sprzedawcy lub innych osób, które udostępniają treści na stronie za zgodą Sprzedawcy. Nie stanowią w żadnym razie porady. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za merytoryczną trafność przedstawionych informacji.
§ 4 USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Sprzedawca świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu następujące usługi elektroniczne:
- Usługę umożliwiającą zawieranie Umów na zasadach określonych w Regulaminie sklepu,
- Usługę składania Zamówienia na zasadach określonych w Regulaminie sklepu,
- Usługę umożliwiającą korzystanie z Konta Partnera na zasadach określonych w Regulaminie sklepu.
- Usługi elektroniczne mają charakter jednorazowy i kończą się z chwilą zaprzestania korzystania ze Sklepu lub z chwilą złożenia Zamówienia.
- Z Konta Partnera mogą korzystać jedynie osoby, które zostały oficjalnymi Partnerami Sprzedawcy. Procedura rozpoczęcia współpracy pomiędzy Partnerem oraz Sprzedawcą jest każdorazowo opisana na stronie internetowej, a także indywidulanie ustalana z Partnerem.
§ 5 ZAMÓWIENIA
- Kupujący dokonuje zakupu Produktu poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie.
- W celu dokonania zakupu Kupujący winien uzupełnić formularz znajdujący się w Sklepie.
- W celu złożenia Zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania danych takich jak: rodzaj sprzętu, cenę zakupu sprzętu, datę wystawienia paragonu/faktury, model/numer seryjny urządzenia, okres gwarancji producenta, okres wybieranej Przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect®, numer paragonu/faktury, imię i nazwisko, adres e-mail, kod rabatowy (jeśli dotyczy), dane do faktury oraz dodać jako załącznik skan paragonu lub faktury potwierdzającej nabycie sprzętu, na który ma być udzielona Przedłużona Ochrona Serwisowa EasyProtect®.
- Kupujący ma możliwość dokonania zakupu Produktu do 90 dni od daty, w której dokonał zakupu sprzętu obejmowanego Przedłużoną Ochroną Serwisową EasyProtect®.
- W ramach Sklepu istnieje wybór sposobu płatności. Rodzaj płatności wyświetlany jest przy formularzu Zamówienia.
- Przed dokonaniem finalizacji Zamówienia Kupujący zobowiązany jest do zaakceptowania uprzednio przeczytanego Regulaminu sklepu oraz Polityki prywatności, a także wyrazić zgodę na dostarczenie Produktów objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Komunikat niezbędny do zatwierdzenia to: "Wyrażam zgodę na dostarczenie Produktów objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadomy/a, że w ten sposób tracę prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Jestem również świadomy/a, że jeżeli Sprzedawca wykona usługę w pełni, utracę prawo do odstąpienia od Umowy*".
- W związku z korzystaniem przez Sprzedawcę z metod szybkich płatności, Kupujący może być zobligowany do zaznaczenia checkboxa o zapoznaniu się z regulaminem płatności podmiotu dostarczającego usługę szybkich płatności. Jest to obowiązek niezależny od Sprzedawcy. Wszystkie te informacje wyświetlane są przy formularzu Zamówienia w Sklepie.
- Zaakceptowanie komunikatów, o których mowa w ust. 6 i 7 powyżej jest niezbędne do realizacji Zamówienia.
- Kupujący ma świadomość, że dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” potwierdza złożenie Zamówienia z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty. Potwierdzenie złożenia Zamówienia stanowi oświadczenie woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą Umowy, zgodnie z treścią Regulaminu sklepu.
§ 6 WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
- Zawarcie Umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do skutku po złożeniu Zamówienia przez Kupującego, zgodnie z procedurą opisaną w § 5 Regulaminu sklepu.
- Sprzedawca przed zawarciem Umowy ma prawo zweryfikować poprawność danych zawartych w wypełnionym przez Kupującego formularzu oraz dokonać sprawdzenia dołączonych załączników. W przypadku ujawnienia nieścisłości w uzupełnionych danych lub dołączonych dokumentach, Sprzedawca ma prawo zwrócić się do Kupującego o ich wyjaśnienie lub sprostowanie.
- W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przez Sprzedawcę, Kupujący obowiązany jest do zapłaty Ceny w pełnej wysokości oraz w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez Sprzedawcę. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
- Główne cechy Produktów oraz ich szczegółowa specyfikacja określone są w Sklepie przy każdym z Produktów.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie je weryfikuje, potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje je do realizacji. Następuje to za pomocą wysłania stosownych wiadomości e-mail na adres Kupującego podany przy składaniu Zamówienia.
- Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości email o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Umowa zostaje zawarta w języku polskim na warunkach określonych w Regulaminie sklepu.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej Umowy następuje poprzez udostępnienie Regulaminu sklepu w Sklepie oraz przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 4 powyżej.
- W przypadku podania przez Kupującego nieaktualnych lub nieprawdziwych danych może to prowadzić do niemożności realizacji Umowy.
- W przypadku odmowy przyjęcia oferty złożonej w ramach realizacji Zamówienia, Umowa nie zostaje zawarta. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia wysłania wiadomości o odmowie przyjęcia oferty zwraca Kupującemu uiszczoną przez niego Cenę, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
§ 7 FORMY PŁATNOŚCI
- Płatność za Produkty jest uiszczana z góry.
- Sprzedawca umożliwia Kupującemu zapłatę za Produkt za pomocą szybkiego przelewu elektronicznego.
- Płatność za Produkt (szybki przelew elektroniczny) dokonywana jest przy pomocy serwisu: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
- Skorzystanie przez Sprzedawcę z opcji szybkiego przelewu elektronicznego może wiązać się z koniecznością zaakceptowania przez Kupującego regulaminu lub warunków korzystania z systemu płatności udostępnionego przez zewnętrznego dostawcę systemu płatności, które to zapisy są niezależne od woli Sprzedawcy. Informacja ta jest każdorazowo wyświetlana przy formularzu Zamówienia.
- Do zamówienia może być wystawiana faktura w wersji elektronicznej.
§ 8 DOSTAWA
- Dostawa Produktów realizowana jest w terminie wskazanym przez Sprzedawcę lub indywidualnie uzgodnionym z Kupującym. Dostawa Certyfikatu realizowana niezwłocznie, nie później niż 48h od momentu zapłaty za Produkt. Szczegóły dotyczące.
- Dostawa zamówionego Produktu jest nieodpłatna.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu liczy się od dnia uznania zapłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Czas realizacji Zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (siła wyższa, w tym w szczególności awarie, problemy techniczne).
§ 9 PROMOCJE / KUPONY RABATOWE
- Kupony rabatowe wydawane lub generowane są przez Partnerów w formie wiadomości SMS, wiadomości e-mail lub kuponu rabatowego wydanego w formie fizycznej, z przypisaną wysokością rabatu do wykorzystania na zakup Przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect®.
- Skorzystanie z otrzymanego kuponu rabatowego jest możliwe, gdy Kupujący dokona zakupu Produktu za pomocą Sklepu, w terminie do 90 dni od dnia zakupu sprzętu, którego dotyczyć ma Przedłużona Ochrona Serwisowa EasyProtect®, nie później niż przed upływem 12 miesięcy od wydania kuponu rabatowego.
- Kupon rabatowy ważny jest 12 miesięcy od dnia jego wydania.
§ 10 NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową.
- Szczegóły dotyczące niezgodności Produktu z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta).
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Kupujący winien skontaktować się ze Sprzedawcą (na adres e-mail lub listownie), określając swoje roszczenie względem Produktu.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, Kupujący może żądać doprowadzenia do jego zgodności.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową oraz wartość Produktu zgodnego z Umową.
- Sprzedawca doprowadza Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Jeśli Kupującym jest Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową jest wyłączona.
- Uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową dotyczą Kupujących w Sklepie będących Konsumentami. Przedsiębiorcom na prawach konsumenta przysługują prawa z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855 , 5564 , 5565 Kodeksu cywilnego.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta winien w szczególności potwierdzić okoliczności, że jego status jest zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta. Oświadczenie to winien przesłać Sprzedawcy.
§ 11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
- Konsument może złożyć oświadczenie woli na formularzu, którego wzór stanowi załącznik Regulaminu sklepu. Złożenie oświadczenia na formularzu nie jest obowiązkowe.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone: w formie elektronicznej na adres: info@easyprotect.pl lub listownie na adres prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do: umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia (tj. uzyskanie do nich dostępu) rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy; Umowy o świadczenie Usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
- W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 powyżej.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- § 11 Regulaminu sklepu oraz postanowienia w nim zawarte stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
§ 12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w dokumencie Polityka prywatności udostępnianym w Sklepie.
§ 13 REKLAMACJE
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczania Kupującemu Produktów zgodnych z Umową.
- Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem przez Sprzedawcę Usług lub dotyczące Produktów, Użytkownik może zgłaszać w języku polskim na adres e-mail: info@easyprotect.pl lub listownie na adres prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko lub firmę Użytkownika, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, której dotyczy reklamacja a także konkretne żądanie związane z reklamacją.
- Reklamacje nie zawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane. Jeśli będzie to możliwe Sprzedawca skieruje do Użytkownika prośbę o uzupełnienie reklamacji o potrzebne dane. Jeśli wysłanie takiej prośby z uwagi na brak adresu Użytkownika nie będzie możliwe – reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji będzie dokonane w tej samej formie w jakiej Sprzedawca ją otrzymał, chyba, że Użytkownik wyraźnie zażąda odpowiedzi w innej formie z zastrzeżeniem, że rozpatrzenie reklamacji może odbyć się albo poprzez odpowiedź na e-mail albo listownie.
- Użytkownik może skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik do Regulaminu sklepu.
§ 14 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Kupujący będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Kupujący ma możliwość skorzystania między innymi z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
- Szczegółowych informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może uzyskać na przykład na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca ma prawo do zmiany (w tym modyfikacji, doprecyzowania) treści Regulaminu sklepu z uzasadnionych przyczyn, w szczególności zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego, wprowadzenia nowych funkcjonalności w Sklepie lub modyfikacji dotychczasowych funkcjonalności.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu sklepu, zastosowanie mają zapisy obowiązujące w dniu złożenia oświadczenia woli przez Użytkownika.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy:
- Sprzedawcą a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego,
- Sprzedawcą a Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego,
- Sprzedawcą a Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu sklepu nie ogranicza lub nie wyłącza praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, przyznanych im na mocy obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku stwierdzenia takich ograniczeń lub wyłączeń bezwzględne zastosowanie mają stosowne przepisy prawa polskiego.
- Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu sklepu okaże się lub stanie się nieważne albo niewykonalne, pozostaje to bez wpływu na ważność pozostałych postanowień z zastrzeżeniem, że jeżeli bez tych postanowień Strony nie zawarłyby Umowy, a nie jest możliwa zmiana lub uzupełnienie Regulaminu sklepu, Umowa nie zostaje zawarta.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie sklepu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Ten dokument stanowi przejaw działalności twórczej i jako taki jest objęty ochroną na gruncie prawa autorskiego, jego kopiowanie zarówno w całości jak i w części jest zabronione.
- Korzystanie z materiałów udostępnionych w Sklepie poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Regulamin sklepu wchodzi w życie w dniu 26.11.2024 r.